2/11/2017

Elämä tasapainossa

Pitkästä aikaa. Suunnittelin kirjoittelevani tänne kun niin sanottu uusi elämänvaihe alkaa. Nyt sitä on eletty reilu kuukausi, nimittäi opiskelijaelämää.

Mitään uutta siinä ei sinänsä ole. Olen jo kauppaopisto aikana elänyt omillani, joten nuudelit ja tonnikala on tullut tutuksi. Mahtava ero tässä on se, että opiskelen nyt Laurea ammattikorkeakoulussa liiketaloutta ja olen aivan älyttömän onnellinen siitä. Mahdollisuus päästä tutustumaan uusiin ihmisiin ja viettää pitkiä iltoja haalareissa riehuen uskomattoman upeiden ihmisten kanssa. Olen saannut koulun kautta ympärilleni reilut 30 uutta tuttavuutta ja muutaman vanhemman tutun takaisin kontaktiin. Tuntuu hyvältä. Motivaatio koulun käymiseen ja oppimiseen on löytynyt ja tuntuu siltä, että nyt on minun aikani. Tämä oli tähän astisen elämäni paras päätös, josta tulen kiittämään itseäni vielä pitkään.

Samalla kun uusi vuosi alkoi ja toi mukanaan uuden koulun uusine ihmisineen, tuli elämääni jollain tavalla mukaan myös vanha ystäväni, joka tosin on nyt ehkä jopa hieman enemmän kuin vain ystävä. Olen tuntenut hänet noin 5 vuotta, enkä olisi uskonut että joskus hän on se joka tekee minut näin onnelliseksi. Mikään ei tunnu paremmalta kun olla ihmisen kanssa joka saa sinut nauramaan ja tuntemaan olosi niin kotoisaksi missä vain. Menimme mihin tahansa, on se aina uusi seikkailu.

Kaikelle on aikansa, ja nyt pitkästä aikaa tuntuu, että nyt, juuri nyt, on oikea aika minulle. Kaikki tuntuu olevan tasapainossa. Minulla on energiaa enemmän kuin koskaan ja en malta odottaa kevättä ja kesää 2017. Tästä tulee minun vuoteni, sen lupasin itselleni kun kello löi 0:00 ja 2016 jäi taakse ja 2017 alkoi. Rakkaimmat ihmiset olivat kanssani vuoden vaihtuessa ja niin he tulevat aina olemaan. Kiitos teille. Kiitos, että olette elämässäni. <3

I, A, B, C, M, H, K, V, S, A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti