8/03/2016

Fresh start

Muutama vuosi sitten aloitin innoissani kirjoittamaan blogia. Rakastin ottaa valokuvia ja jakaa ajatuksiani sekä inspiraationi lähteitä omalla persoonallisella sivullani. Ajan mentyä eteenpäin koin, että bloggaaminen ei ole minulle. Minä en ole hehkeä muodinlähettiläs enkä ammattivalokuvaaja, saati syvällinen ajattelija jota lukijat voisivat vain ihailla. En osaa käyttää hienoja täytesanoja jolla rikastuttaa tekstejäni, enkä osaa pukeutua inspiroiviin asukokonaisuuksiin viikon jokaisena päivänä. Olin täyttänyt 18 kun silloisen blogini loppu tuli. Sen jälkeen on elämässä ollut niin paljon kaikkea muuta, että bloggaamiselle ei vain ole ollut aikaa. En ole tullut edes ajatelleeksi aloittaa uudestaan tätä niin sanottua harrastusta.

Nyt elämäntilanteeni on muuttunut. Olen 21, valmistunut ylioppilaaksi, merkonomiksi sekä saanut vakituisen työpaikan kansainvälisessä ja johtavassa yrityksessä jossa aion jatkaa uraani vielä monta vuotta. Tähän hetkeen tultuani on matkalla ollut paljon ilonaiheita, kuten yhtälailla surua sekä  menetyksiä. Kaikesta vaikeasta on päästy yli mutta se ei tarkoita, että kaikki olisi vielä nähty. Elämä on vasta alussa ja aion tästä eteenpäin jatkaa sitä jakamalla myös osan ajatuksista ja kokemuksista tänne. Aion ottaa bloggaamiseen uuden otteen ja kirjoittaa sillä fiiliksellä mikä minulla sillä hetkellä on. En aio hävetä mitään mitä olen itse luonut. Aion kirjoittaa ylpeänä erilaisista asioista ja aiheista siten miten minä, Veronica, niistä ajattelen.

Veronica's on blogi, joka toimii pääasiassa minua itseäni varten. Siitä tulee paikka jossa pystyn ilmaisemaan itseäni kirjoitusten ja kuvien välityksellä. Siihen minä pyrin.  Jokainen, joka kokee samaistumisen tunnetta ajatuksiini ja fiiliksiini, on tervetullut lukemaan Veronica's blogia.


- V

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti